Frakt & Retur

Frakt & Returer

DHL, är detta för närvarande den enda Versandart.Nach 3-5 dagar du kan göra din beställning .   

Beställ politik
  

  

1 Hur kan jag beställa online?
    (1) Välj produkter (lämpliga mängder, storlekar, etc.) som du vill köpa, lägga till objektet i din kundvagn.
    (2) Klicka på kassan knappen.
    (3) Bekräfta leveransinformation, se till att din faktureringsadress matchar leveransadressen .. Sedan kan du gå vidare till kassan.
    (4) Du kan bekräfta betalningsinformationen och välj din betalning method.Enter din inlösen koden om du har någon.
    (5) Kontrollera att informationen före fyllning och se till att informationen är giltig och matchning till submitting.You i din kreditkortsinformation.
    (6) Du kommer att få en e-postbekräftelse om ordern.
  

  

2 Anpassad, tull och moms
    Vi förpackas alltid ordern som en gåva, men eftersom alla objekt säljs före tull på ett fartyg, så att vissa länder kan införa importtullar på leveranser. Kunderna är ansvariga för eventuella tullavgifter eller skatter som kan ställas på en leverans i mottagarlandet.
  

  

3 Avbokning
  Att annullera en beställning, kontakta oss omedelbart. Borttagna jobb som inte har avsänts kommer att återbetalas med ett avdrag på 6% av ordern (s) Totalpris, avbokningsavgift. Avbeställningsskydd avgift för de administrativa kostnaderna och transaktionsavgifter i annullering av ordern (s).

  

Vi kommer att behandla alla order inom 6-8 timmar efter beställningarna görs, kan vi inte kunna en beställning efter den placeras avbryta. Hoppas du kan förstå denna avgörande punkt.

  

Vad mer kan vi inte acceptera avbokningar för produkter som redan har skickats och vår returpolicy, i detta fall inte är tillämplig.
  

  

4 Identiska order
  Från tid till annan vi fick duplikat order (två eller flera av mycket liknande order) inom en kort period bortsett från kunderne.Af säkerhetsskäl har vi inte tillgång till kreditkortsuppgifter om kunder och alla betalningar för order från erkända kund.

  

Vår ordning för beredning är automatiserade och vi är inte fånga dubbla order om varnas av kunderna. Vi kan inte garantera att vi kommer att läsa begäran att beställa ett exemplar pri avbryta
  

  

regler

  

Om du inte är nöjd med vår produkt måste du skickas till oss inom week.All objekt tillbaka till oss måste vara i originalskick, det vill säga att kontakta. slitna, ändras eller tvättas fält, fäst med alla taggar. Eller varor kommer att skickas tillbaka till avsändaren.
    1 En återgång Tillstånd måste erhållas från kundtjänst specialist. Eller tillbaka paketet kommer tillbaka till dig.
    2 Ange orsaken till returen i retur få godkännande och ta itu med Return-to.
    3 Packa varorna säkert. Ange följande information med din retur :. Bill-namn, adress, fartygsnamn, adress, ordernummer, orsaken till returen

  

Exchange

  

förfrågningar måste göras inom 7 dagar efter mottagandet av varor.
    Ange växlarelementet och den nya färgen eller storleken på din e-post till kundtjänst.
    Objekt måste vara i originalskick och oanvända dras tillbaka.
    Tillgänglighet av ersättningspost kan inte garanteras. Du kommer att få en e-post efter avslutad utbyte bearbetning.
  

  

Obs!
    1 Fraktkostnader är inte återbetalas.
    2 20% expeditionsavgift kommer att dras från återbetalning.
    3 Om objekt icke-kvalitetsproblem, kunden
måste lägga 20% porto för utbyte leveransavgifter.     

4 Föregående maj tar en process för att två veckor och en faktureringsperiod för krediten på kontot visas åtminstone.
Att få kundservice för frågor, kontakta Return Authorization, kontakta oss.
1) Packaging & amp; Leverans avkastningen
2) Packa din oanvända objekt i originalförpackningen.
3) Ta en orsakskod på följesedeln för varje objekt du vill returnera.
4) Ta packlistan i transporten, och behålla en kopia för eget bruk.
5) Fyll i din returadress på etiketten, hålla det till ditt paket, och släppa den på närmaste postkontor. Vi kan inte hållas ansvariga för förlorade försändelser.

tillbaka